Chodzi o obuwie. Kupione tego samego dnia, w którym chciano je zwrócić. Pani ekspedientka powolala się na przepis "z marca poprzedniego roku", gdzie podobno jest dowolnosc dla sklepu zapisana co do tego czy przyjmie towar czy nie.

Towar oczywiscie nieuzywany.

Hmm nie jestem prawnikiem ale chyba dalej działa tygodniowy okres...

Zachowaj Porządek, a Porządek zachowa Ciebie

Jak bym się nie pytał, czy sklep może odmówić, tylko czy istnieje jakikolwiek powód, dla którego sklep musiałby taki towar przyjąć.

Napisał/a: asertywnyChodzi o obuwie. Kupione tego samego dnia, w którym chciano je zwrócić. Pani ekspedientka powolala się na przepis "z marca poprzedniego roku", gdzie podobno jest dowolnosc dla sklepu zapisana co do tego czy przyjmie towar czy nie.

A brał Kolega z możliwością zwrotu? Wnoszę z wpisu, że nie. U Ojca w firmie robimy takie udogodnienia klientom i później nie ma problemu z tym.

Quicúmque vult salvus esse, ante ómnia opus est, ut téneat cathólicam fidem

.

Po prostu zyjemy w dzikim kraju, skoro nie ma takiej mozliwosci.

PS

0x00FF00 jak nic madrego nie umiesz napisac do spierdalaj z watku.

Może. Jak but jest wadliwy, sprzedawca ma naprawić, wymienić, obniżyć lub zwrócić cenę.
Właściwie w pierwszej kolejności naprawa, ale wybór należy do sprzedawcy i nie można go przymusić.

Pani to Dorothy Harris, a ja jestem Forrest Gump

Napisał/a: asertywnyPo prostu zyjemy w dzikim kraju, skoro nie ma takiej mozliwosci.

PS

0x00FF00 jak nic madrego nie umiesz napisac do spierdalaj z watku.

To som normy unijne, a tak napisane, że biedne ludzie nic nie rozumio. Pisze zwrot, to myślo, że mogo. A tu dupa blada.

Napisał/a: asertywnyChodzi o obuwie. Kupione tego samego dnia, w którym chciano je zwrócić. Pani ekspedientka powolala się na przepis "z marca poprzedniego roku", gdzie podobno jest dowolnosc dla sklepu zapisana co do tego czy przyjmie towar czy nie.

Pani ma rację.

Keep Corgis and Look Regal | The Queen's life in pictures - http://elizabethii.tumblr.com